FAKÜLTEMİZİ YENİ KAZANAN ÖĞRENCİLERİMİZİN DİKKATİNE

Fakültemizi Yeni Kazanan Öğrencilerimizin Dikkatine

Sevgili Öğrencilerimiz;

Kayıt işleminizin sorunsuz bir şekilde tamamlanabilmesi için lütfen aşağıdaki açıklamaları dikkatlice okuyunuz;

Kayıt işleminizi iki farklı şekilde yapabilirsiniz;

A) E-DEVLET ÜZERİNDEN KAYIT;

- Tüm PTT şubelerinden edinebileceğiniz e-devlet şifresi ile 11 – 16 Ağustos 2017 tarihleri arasında https://www.turkiye.gov.tr/ adresinden kaydınızı online yaparak elektronik kayıt belgenizi alabilirsiniz.

*E-Devlet üzerinden kayıt işleminin nasıl yapılacağını görmek için tıklayınız.  

- E-Devlet üzerinden kayıt yapan öğrencilerin 25 Eylül-09 Ekim 2017 tarihleri arasında öğrenim gördüğü fakültemize aşağıdaki belgeleri teslim etmeleri gerekmektedir.

1. E-Devlet kayıt belgesi. (E-Devlet üzerinden kayıt onaylandıktan sonra sistemden alınan belge)

2. 6 adet 4,5 cm x 6 cm boyutunda fotoğraf,

3-Nüfus Cüzdanı fotokopisi

4-Adres Bildirir Belge

5-ÖSYM Yerleşme Sonuç Belgesi

6. Askerlik durum belgesi. (29 yaş ve üzeri öğrenciler için geçerlidir.)

7-Aşağıdaki linkteki evrakı internet üzerinden doldurulup çıktısı alındıktan sonra resim yapıştırılacak ve imzalanacak

8-Lise Diploması fotokopisi

*Kayıt dosyasını doldurmak için tıklayınız*

*Öğrenci Numaranız  için tıklayınız.  (11 Ağustos 2017 tarihinden itibaren)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

B) ŞAHSEN KAYIT;

E-Devlet üzerinden kayıt yaptıramayan öğrencilerimizin 14 – 18 Ağustos 2017 tarihleri arasında Fakültemiz  öğrenci işleri birimine aşağıda istenen belgeler ile birlikte şahsen başvurmaları halinde kayıtları yapılacaktır.

Kayıt için Gerekli Belgeler

1. Lise (ortaöğretim) diplomasının aslı ya da yeni tarihli mezuniyet belgesi. (Liseden (Ortaöğretim kurumundan) 2008 ve önceki yıllarda mezun olanlar için geçerlidir.) (Yeni tarihli mezuniyet belgesi diploması henüz hazır olmayan öğrencileri için geçerlidir. Diploması kaybolan öğrencilerin mezun oldukları ortaöğretim kurumundan kayıp belgesi almaları gerekmektedir.),

2. 6 adet 4,5 cm x 6 cm boyutunda fotoğraf,

3-Nüfus Cüzdanı fotokopisi

4-Adres Bildirir Belge

5-ÖSYM Yerleşme Sonuç Belgesi

6. Askerlik durum belgesi. (29 yaş ve üzeri öğrenciler için geçerlidir.)

7-Aşağıdaki linkteki evraklar internet üzerinden doldurulup çıktısı alındıktan sonra resim yapıştırılacak ve imzalanacak

*Kayıt dosyasını doldurmak için tıklayınız*

*Öğrenci Numaranız  için tıklayınız.  (11 Ağustos 2017 tarihinden itibaren)

 

* MUAFİYET SINAVI

 

*** Ortak Zorunlu Yabancı Dil Dersinin  Muafiyet Sınavı : 20 Ekim 2017 Saat : 14:00 

 (25 Eylül-04 Ekim 2017 tarihleri arasında Necmettin Erbakan Üniversitesi Yabancı Diller Yüksek Okulu’na online başvuru yapılacaktır. Detaylı bilgi için tıklayınız.)

(Ortak Zorunlu Yabancı Dil Muafiyet Sınavına Fakültemize yeni kayıt yaptıran öğrencilerimiz başvuru yapabilir.)

İletişim

Necmettin Erbakan Üniversitesi Yabancı Diller Yüksek Okulu

Meram Yerleşkesi (Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Binası B1 Blok 142)

  42090 Meram Yeni Yol / Meram-KONYA

İDARİ BÜRO: B Blok-122-B (Öğrenci İşleri-Muhasebe-Yazı İşleri)

Tel: 332 323 82 20 - 5771

Fax: 332 323 82 25

1.Sınıf Derslerin Başlangıç Tarihi : 02 Ekim 2017